Scenariusz zajęć dla szkoły podstawowej.
Szkoła podstawowa
Tak
Godzina lekcyjna
Metody nauczania:
Środki dydaktyczne:
Uczniowie będą pracowali w dwuosobowych zespołach. Przed lekcją powinni mieć w swoich komórkach czytniki QR-codów lub można dać im tablety z już przygotowanym czytnikiem.
Na początku nauczyciel zapowiada, że przyniósł na lekcję teksty-zagadki do rozszyfrowania. Rozdaje uczniom koperty, a w nich jest zakodowany za pomocą QR-code’ów tekst Świtezianki Adama Mickiewicza podzielone na zwrotki (Załącznik 1.).
Nauczyciel podaje treść pierwszego zadania:
Rozsypane i zakodowane zwrotki ballady Świtezianka ułóżcie w odpowiedniej kolejności tak, aby odczytać logiczny sens utworu. Następnie napiszcie plan w kolejności zdarzeń – możecie wybrać dowolną formę: zdania lub równoważniki zdań (obowiązuje...
Aby przeczytać dalszą część artykułu, Zaloguj się